Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
Nyitva a szemed? |
*krkr* |
|
Biztos vagy benne, hogy a média mindig az igazat írja? Szerinted, ha az emberek készpénznek vesznek valamit, akkor az tényleg úgy is van? Mi sokat gondolkodunk a dolgokon, és nyitott szemmel járunk a világban. És ilyenkor gyakran fontos dolgokra jövünk rá. Amiket most leírunk Nektek. Peace!
|
Mélyen tisztelt „Én”! |
H. Csenge |
|
Megoldás a problémára.
|
Azt kaptuk, amire számítottunk - Gálvölgyi jó kedvet adott |
rob |
|
Az XXL után is van élet. Az RTL klub Jó kedvet adj show-műsorával tarolt szombat este. Gálvölgyi János műsorvezetői és színészi képességeit a 60. születésnapja alkalmából ismét megmutatta az országnak.
|
Robbanásra számítottak, pukkanás sem lett belőle - avagy az XXL bukása |
rob |
|
A TV2 már heteken reklámozott új showműsora az XXL nagy sikernek volt szánva. A nézők idegeit csigázta a másodpercenként visszaszámoló óra, a folyamatos ajánlók és a sok sztár ígérete.
|
Szexhirdetések |
klia |
|
A szexista reklámokban bizonyos csoportokat, általában nőket és férfiakat, leegyszerűsítve mutatnak be, gyakran nemi sztereotípiák alapján, szexcentrikusan. Szerintem viszont ez nem akkora gáz.
|
Üzlet és művészet |
*elgé* |
|
A beavatottak szerint Gauguin sikerei tisztán a párizsi műkereskedés jól szervezett hadjáratának köszönhetők és hasonló forrásból táplálkozik Cézanne, vagy Van Gogh, vagy más, az ultra-modern művészek sorában emlegetett név újkeletű, meglepő kelendősége is. Ezek a beavatottak természetesen itt élnek a budapesti körutakon és diszkréció terhe alatt megsúgják azt is, hogy a nagyhírű kritikusok, akik egy-egy ilyen szertelenül erős művész-egyéniségnek minden fenntartás nélkül, teljes lelkesedéssel áldoznak, tulajdonképpen egy szerteágazó üzlet szolgálatában állanak.
|
Megasztárok, megabevétel |
póri |
|
Mikor a Megasztár idei döntőjét néztem, sajnáltam ezeket az igazán tehetséges énekeseket.
|
Hazug műsorfüzetek |
|
|
Százezerszámra veszünk olyan médiaműsor-füzeteket, amelyeknek egyetlen napi esti műsorideje sem hiteles?!
|
Sztárőrület |
walaki |
|
- Miért nincs Chuck Norrisnak órája?
- Mert ő dönti el hogy mennyi az idő.
|
Mire jók a reklámok? |
mániás |
|
Sokszor bosszant minket, amikor kedvenc filmjeinket vagy más jellegű műsorainkat reklámok szakítják meg, ám kénytelenek vagyunk ebbe beletörődni, mert a reklámok nagyon hasznosak. Sok pénzt hoznak a televíziónak, és még sorolhatnánk az előnyöket. Például tanulhatunk is belőlük. Hogy mit? Olvasd el az alábbi poénos meghatározásokat, és megtudod!
|
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
|