Médiamánia
Tartalom
Menü
 
médiaTECHNIKA
 
médiaELMÉLET
 
FILMmánia
 
SzÖVEGmánia
 
 
médiaBóklászó
 
átjáró
 
Hallgass!!!

RÁDIÓ7

 
FOTÓbirodalmak
 
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
Nem a dicsőségünk múlik, csak a zidő
2024. November
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
<<   >>
 
hogy el ne késs :)
 
intimzóna :-)
 
 
Édes élet

Édes élet

Peter's blog

 
°°Vendégkönyv°°
A vendégkönyv jelenleg zárolva van, nem lehet hozzászólni.
2009.08.03. 15:43
Kritikus Ernő

Kedves(?) Vivi!

Egyet kell, hogy értsek új hozzászólónkkal Bubuval, miszerint a reakciód megfogalmazása, nyelvhelyessége, stílusa és esztétikai kinézete nem helyénvaló. Remélem nem fogják kimoderálni a hozzászólásod, mert ez iskolapéldája annak, hogy a legalacsonyabb értelmi szintű ember is internethez juthat.

Attól, hogy a Twilight a kedvenc könyved egyike, még nem tökéletes. Mint már kirábban kifejtettem, "Csak A. "kiritkája pont jó. NEm túl bíráló, de nem is túl dicsérő, egy pártatlan kritika.

A hozzászólásodhoz már nem tudok többet hozzáfűzni, mert nem érdemes... CSak így tovább Vivi, mert amíg ilyen "magas" értelmi szintű emberek léteznek a világon, addig van esély a valóban értelmeseknek érvényesülni. 

Üdvözlettel: Kritikus Ernő , a mindig figyelő kritikus

Ui: jók ezek a frissülések, a kérdések is jók, bár megint túl sokat vannak kint, de örülök, h mások is ( lásd Bubu) veszik a bátorságot és fellépnek az "IQ-harcosok" ellen


2009.08.02. 19:34

Ejj Vivi, Vivi... Imádom a te fajtád:). 70-es IQ, semmi helyesíró és fogalmazási készség, semmi önkritika. Arra nem gondoltál, hogy másnak lehet rossz véleménye az általad szeretett Twilight-ról? És esetleg, ha nem értesz vele egyet, akkor nem a halálát kell kívánnod, hanem inkább építő jellegű, értelmes vitát indítanod vele? Jaj, persze, ahhoz kellene agy:). Remélem a jövőben IQ teszthez kötik az internet hozzáférést (és a szavazást, és a felelős munkahelyeket).


2009.08.02. 13:41
Vivi

dögöljön meg akia  kritikár írta a twilight-ról!!!! vagy ink nem is kritika hanem ink ócsárolás másnak nem tudom mondnai rohadj meg fulladj meg hüly eköcsög lopós az anyád már elegm vana ilynekekből


2009.07.30. 03:30
Kritikus Ernő

Látom,hogy  az oldalt és vele együtt a Vendégkönyvet is utolérte a nyári pangás.

Üdvözlettel: Kritikus Ernő,az unatkozó kritikus

ui: Tessék új dolgokat felrakni!


2009.06.28. 02:38
Kritikus Ernő

Kedves Csendes Zsolt!

Nálam érzelmi ráhatással semmit sem érsz el. Egy kritikus mindig racionális marad. Te tettél olyan kifejezéseket, amiket nem hagyhattam szó nélkül. Ha A. írta volna ezeket, hidd el, hogy neki is simán megmondanám a véleményemet, sőt bárkinek. A saját megfogalmazásaid lettek a veszted.  Alulmúltam volna magam? Nem hinném, ugyanis csak a véleményemet írtam le néhány felháborító kijelentésed miatt.

"Mélyen alulmúltátok magatokat. Ne is próbáljátok letagadni. Most ugyanazt tettétek, amit én tettem annakidején Ernővel folytatott "harcomban". De valljuk be, idáig én sem süllyedtem. Nem kellett odáig süllyednem, hogy mások szavainak kiforgatásával alacsonyítsam le őket a közösség előtt."

Ez egy téves feltételezés. Téged a kusza gondolatvilágod és az indulatosságod, valamint az én stílusom megközelítése "győzött le". Nem tagadok én semmit, mert nincs mit. Vádolsz megalapozott vád nélkül. Nem alacsonyítottalak le, csak észhez akarlak téríteni...Az,hogy a reakcióidban még rontottál a helyzeteden és nem tanulsz a hibáidból, az már nem az én hibám.

ÉS még valami: SOKEZREDJÉRE MONDOM EL NEKED CSENDES ZSOLT: A VERSEID TETSZENEK,SZTEM JÓK!

"Nem haragszom rátok mégsem. Nem haragszom, mert nincs értelme."

Tudok majd aludni, ha haragszol is rám. Kritikusként sok ellenségem van, eggyel több vagy kevesebb az nem számít. Csak az zavar, hogy azt a személyt kell jobb belátásra bírnom, aki ilyen jó verseket ír.(semmi gúny, valóban jók azok a versek)

Üdvözlettel: Kritikus Ernő, a független kritikus

ui.: Csendes Zsolt verseit kéretik meghagyni

 


2009.06.28. 00:20
Csendes Zsolt

Kedves A, kedves Ernő,

rendben, nyertetek. Legyen hát. Megkérnék minden kedves Médiást, hogy haladéktalanul távolítsák el a verseimet a saját Versek rovatból és minden más írásomat is... amennyiben tehetségtelennek minősítenek (és te csak egy verssel nem tudtál megbirkózni - A.) és valami diktátor-utánzatnak vélnek (mert te lehet, hogy költő vagy, de vezér semmiképpen sem... Petőfi költő-vezér elméletéhez hasonlítod magad - Kritikus Ernő) úgy vélem, a legjobb, ha semmilyen nyomot nem hagyok magamról itt, itt, ahol a lelki menedékem nyugodott valamikor, egykori NLG-s diákként.

Mélyen alulmúltátok magatokat. Ne is próbáljátok letagadni. Most ugyanazt tettétek, amit én tettem annakidején Ernővel folytatott "harcomban". De valljuk be, idáig én sem süllyedtem. Nem kellett odáig süllyednem, hogy mások szavainak kiforgatásával alacsonyítsam le őket a közösség előtt.

Nem haragszom rátok mégsem. Nem haragszom, mert nincs értelme. Amennyiben műveim még érnek valamit a közösség számára, úgy kérem, eltávolításukat bocsássátok szavazásra - majd kiderül, ki ért velem egyet, a költészet végső kiölése ellen folytatott harcomban.

Maradok a Tiétek:


2009.06.23. 14:45
Kritikus Ernő

Kedves Csendes Zsolt!

Már megint a saját kusza megfogalmazásaid rabja vagy. A "költő-hadam" kifejezést nem lehet máshogy értelmezni, mivel birtokos szerkezet.

Más: szerinted nem tudom, hogy miről szól ez a Petőfi vers? Attól, hogy nem vagyok "költő", meg van a szükséges értelmi szintem ahhoz, hogy a versek mögöttes hátterét is értsem. Tudom, hogy Petőfi a költőket a nép vezetőiként tartja számon, viszont ezt a képet árnyalta a te hírhedt "költő-hadam" kifejezés.

Tehát összefoglalva a kifejezésed más értelmet adott a mondanivalódnak, amiről nem én tehetek.

A fakultációdról annyit, hogy maximum összeülni, verseket megbeszélni, zsűrizni lehetne, meg némi tanácsot adni. Versírást tanítani véleményem szerint nem lehet, ugyanis mindenkinek meg van a maga stílusa, mondanivalója, ezért csak ártana neki a külső tanítás. De ez csak az én véleményem.

Örülnék, ha a továbbiakban nem úgy kezelnél, mint aki nem ért az irodalomhoz, mert-mint már fentebb említettem-nem vagyok "költő", de attól még érthetek hozzá, ez nem kizáró indok.

 

Kedves A.!

Nem tudtam róla, hogy te írtad, nem néztem meg a szerzőjét, de most, hogy így már tudom, gratulálok.

 

Üdvözlettel: Kritikus Ernő, az irodalomhoz is értő kritikus

 

Ui: örülök, hogy megtáltosodtak a szerkesztők és egyre több az aktuális esemény


2009.06.23. 09:33
A.

Kedves Zsolt!

Úgylátom megint kissé nagyobb indulattal válaszolsz a hozzászólásokra ami nem jó.. Nem tartom rossz ötletnek amit a fiatal versírók összegyűjtéséről  mondasz, DE most gondolj bele hogy ahányan vannak, annyi félét írnak és te csak egy verssel nem tudtál megbirkózni ami nem hagyományos formában íródott (amúgy igen,csak a tördelés volt hibás.. és szerintem erre neked is rá kellett volna jönnöd.. szerintem elsem olvastad csak rámondtad hogy nem vers, nem tetszik vegyék ki. ..) hanem különösen. Gondolj bele hány nem megszokott mű kerülhetne fel ami a te szemedben már nem vers!

 

Kedves Kritikus Ernő!

Örülök hogy tetszett a könyvkritikám.

A.


2009.06.23. 01:57
Csendes Zsolt

Kedves Ernő!

Ismét tévedsz, ezért ki kell javítsalak. Azt hittem, érteni fogod, mire gondolok, de nem. Nem, nem én vagyok a vezér... hanem azok, akik a költészet szent művészetét űzik. Ha megfigyelted volna a versszakok mögöttes értelmét, láthatnád hogy nem magam helyezem az ifjú költők élére. Lássuk hát az első számú bizonyítékot:

"Pusztában bujdosunk, mint hajdan
Népével Mózes bujdosott,
S követte, melyet Isten külde
Vezérül, a lángoszlopot.
Ujabb időkben Isten ilyen
Lángoszlopoknak rendelé
A költőket, hogy ők vezessék
A népet Kánaán felé."

Akkor hát elemezzük ki ezt a versszakot. Mint látható, Petőfi sem magát helyezte a költők élére, mivel, mint itt is látható, a költők egyenrangúak minden korban, mindenhol. Mindenki előtt. Másrészről látható az is, hogy a költők kiemelt szerepet kapnak: a nép vezetését a Kánaánba. Bár jómagam nem török ekkora babérokra, mindenféleképp megemlítem, hogy eme ifjú költők a jövő megváltói lehetnek. Látva műveiket, én hiszek bennük; ezért is merült fel bennem a fakultáció ötlete, melyet valószínűleg már láttál. Furcsállom azonban, hogy arra semmit sem írtál.

Maradok a Tiétek:

Csendes Zsolt


2009.06.23. 00:26
Kritikus Ernő

Kedves Csendes Zsolt !

Én mindig meg fogom mondani, ha valami nem tetszik. Így hiába hiszed azt, hogy harcolni akarok minden áron, ha valamit felháborítónak, vagy olyannak tartok, amiért fel kell szólalni, akkor én mindig írni fogok.

A "költő-hadam" kifejezés akkor is erős,mert te lehet, hogy költő vagy, de vezér semmiképpen sem, hogy hadad legyen. A többi ifjú, fiatal költő akik közzéteszik a verseiket( ahogy te fogalmaztál), nem hinném, hogy jó néven vennék, ha megtudnák, hogy elvileg ők a "költő-hadad".

Remélem,hogy rosszul értem azt, hogy Petőfi költő-vezér elméletéhez hasonlítod magad. Erre nem reagálnék semmit, amíg ki nem derül, hogy félreértem-e vagy ezt tényleg komolyan gondoltad.

Üdvözlettel:Kritikus Ernő, a felháborodott kritikus

Ui.: köszönöm a szerkesztőknek a kérdések váltását, és javaslom a MAXIMUM 2 hetes szavazási időt


2009.06.22. 21:19
Csendes Zsolt

Kedves Ernő!

Még mindig nem elég a harcokból? A szövegrészlet csak a "gyengébbek kedvéért" került fel, ahogy te egyszer fogalmaztál :D

A "költő-hadam" azért nem erős kifejezés, mert e szavak alatt értem az ifjú, fiatal költőket, kik közzéteszik verseiket :D (ajánlom figyelmedbe Petőfi: A XIX. század költői című versét: érteni fogod miről beszélek :D)

A kérdésekben egyetértünk... lehetne cserélni őket valami másra... például hogy mennyit javul az ország kapcsolata a pingvinekkel egy hónapban... :D:D:D Mindenesetre lehetne kérdést váltani...

Kedves Médiások, többször eszembe jutott, hogy kutatást indítsak az NLG-s diákok között: ki ír verseket, és ki az, aki nem akarta/akarja közölni? Ehhez kérném most segítségeteket: a szerkesztőségbeli tagok megfontolhatnák egy esetleges felmérés készítését, melyben természetesen én is részt vennék. A felmérés célja a rejtett költők tehetségének ápolása és/vagy fejlesztése lenne egy különálló, fakultatív foglalkozás keretein belül. remélem, megfontoljátok a dolgot, hisz így értelmet nyerne életem: a költészet szent és nemes művészetének szolgálatában végre hasznára lehetek valakinek/valakiknek... :D

Maradok a Tiétek:

Csendes Zsolt


2009.06.22. 00:07

Kedves Csendes Zsolt!

"A képvers vagy kalligram olyan vers, amely a betűk, szavak, szövegrészletek, verssorok és versszakok sajátos grafikai-tipográfiai elrendezésével egyszersmind képileg is megjeleníti – akár utalásszerűen is – a tartalmi mondanivalót, vagy éppen annak ellenkezőjét. Noha az ókor óta ismert költészeti műforma, irodalomtörténeti jelentőségre csupán a 20. században tett szert, Guillaume Apollinaire munkásságának köszönhetően."

 

Ezt a wikipediáról másoltam be...http://hu.wikipedia.org/wiki/Kalligramma

Legalább átfogalmazhattad volna :)

De maradjunk a békénél, bízok benne, hogy csak oktató jeleggel másoltad be...

A "költő-hadam" erős kifejezés, mert szerintem minden költő egyéni és független.

Üdvözlettel: Kritikus Ernő, a szemfüles kritikus

Ui: Érdekesek az aktuális információk, a könyvkritika, viszont már unalmasak a kérdések oldalt.


2009.06.21. 22:37
Csendes Zsolt

Kedves Ernő,

egyet is kell értenünk, hisz gondolom, neked sincs sok kedved egy újabb harc-sorhoz, melyet teljesen értelmetlenül vívnánk. A kalligramma jelentésével teljes mértékben tisztában vagyok. A kalligramma olyan vers, amely a betűk, szavak, szövegrészletek, verssorok és versszakok sajátos grafikai-tipográfiai elrendezésével egyszersmind képileg is megjeleníti – akár utalásszerűen is – a tartalmi mondanivalót, vagy éppen annak ellenkezőjét. Noha az ókor óta ismert költészeti műforma, irodalomtörténeti jelentőségre csupán a 20. században tett szert, Guillaume Apollinaire (1880-1918) munkásságának köszönhetően.

Kedves A.

én csak egy költő vagyok. Egy költő, aki hagyományos versekhez szokott. Amennyiben félreértettem versedet (márpedig menthetetlenül félreértettem), úgy elnézésed kérem... nekem sincs sok kedvem "kakaskodni", ahogy igen helytállóan fogalmaztál. Mindenesetre ez a "csak Csendes Zsoltnak van nyitva" elég erős kifejezés volt, tekintve, hogy a rovat mindenkié. Ennyi erővel én is írhatnám, hogy "a tördelést szabályszerűen kell végezni", de nem teszem. Remélem megérted, hogy nem áll szándékomban harcot szítani kettőnk között; ezúttal nem én lennék a kezdeményező fél.

Sok sikert minden ifjú tehetségnek új "költő-hadam" soraiban! Ernőnek sok kritizálnivalót, A... te pedig találd meg a számításod a költészetben... :D

Maradok a Tiétek:

Csendes Zsolt


2009.06.19. 21:19
néző

Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm!


2009.06.10. 19:11
drukker

nem tévedek, a vendégköyvben télleg nagy a pangás:(


2009.06.09. 21:03
médiás

Tévedsz drukker, nagy a nyüzsgés. Remek és sűrű a program. Gratulálok a nagy nyilvánossághoz is! Időről időre a médiamániások kerülnek a helyi média kereszttüzébe a kitűnő szervezéseikkel. Így tovább!


2009.06.09. 15:51
drukker

nagy a pangás:(


2009.06.06. 16:19
Olvasó

Kedves Médiások!

Gratulálok az oldalhoz, remek és érdekes írásokat lehet itt kimazsolázni! Csak így tovább!


2009.06.04. 08:33
A.

Kedves Kritikus Ernő!

Köszönöm kiváló verskritikádat, jól esik néha pozitívumokat is hallgatni. Valójában nem haragszom én senkire csak pillanatnyi meghökkenés volt, ezért nem is bolygatnám az ügyet, nem akarok felesleges vitába bonyolódni. Úgy érzem nem kell harcnak lennie Csendes Zsolt és köztem én ugyanis jónak tartom a verseit, de nem csak az ő versei jók lehetnek az enyémek is azok. A tördelés volt a hibás de ezért egy szót sem szólok engem nem zavart, mert sok ilyet láttam már és akkor is ki tudtam venni hogy versről van szó.. Szóval a lényeg itt azon van hogy remélem a saját versek menüpont nem csak Csendes zsolt számára elérhető, és remélem hogy nem kerül sor közöttünk kakaskodásra mert a versírás sosem arról szólt hogy ki a jobb. A médiamániásoknak pedig csak annyit üzennék hogy biztos vagyok benne nem úgy szánták, ahogy én értettem de értsék meg hogy  eléggé kétértelmű hozzászólás volt, és én mint kezdő költő eléggé szívemen viselek minden kritikát főleg az ilyet.  A vers formáiről pedig csak annyit hogy minden vers vers, tehát ezek alapján beleillik a saját versek menüpontba ugyanis semmi nem határozza meg hogy milyen formájúnak kell lennie.

Továbbra is köszönöm a kritikákat és a hozzászólásokat

A.


2009.06.04. 01:52
Kritikus Ernő

Kedves Csendes Zsolt!

Gondolom a tördelés-hibás vers alkotott véleményed ez, így remélem a kijavítás után nem lesz ez ütközési pont A. és közted. Ezt az alkalmat megragadva mind a kettőtökhöz szólok baráti tanácsként megfogalmazva, hogy ezen a hibán ne vesszetek össze. Ezen ne. Biztos vagyok benne, hogy ez félreértés és emiatt nem kellene veszekedni.

Zsolthoz visszatérve:

jogosnak tartom, hogy a "lírai szigeteden" egy prózának tűnő művet látva kissé felháborodsz, de még az elején szögezzük le, hogy igenis vannak szabadversek, amelyek lehetnének ilyen formában. Nem akarok ismét egy vitául szolgáló témát feldobni, csak szerényen megjegyeztem, hogy nem minden vers áll elkülönült versszakokból és rímekből.  Annyi bizonyos, hogy a "sablonszerű" versszakos és rímekkel gazdagon átszőtt versek sokkal élvezetesebbek.

Ebben biztos vagyok,hogy egyetértünk.

üdvözlettel: Kritikus Ernő , a békeszerető kritikus

ui: lásd például a kalligrammákat, mint költő, biztosan ismered őket...

 


[162-143] [142-123] [122-103] [102-83] [82-63] [62-43] [42-23] [22-3] [2-1] [Archívum]

 
 
Döntsd el!
Lezárt szavazások
 
Válassz!
Lezárt szavazások
 
 
Olvasási nehézség?
 
Írj helyesen!
 
számláló
Indulás: 2006-02-19
 
Linkgyűjtemény
 
 
Tartalom

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?